Hvordan virker det

Landmand/kunden ringer til inseminøren på kredstelefonnummeret. De er nye og starter alle med 3038 og så kredsnummer eks. 7001. Han får så enten inseminøren eller inseminørens voicemail(VM), afhængig af hvornår der ringes.

Du bestemmer hvor opkaldet omstilles til. Det gør du ved enten at omstille til Vagt mig eller VM. Se mere om dette under “Hvornår omstiller jeg til Vagt mig og VM”.

Eksempler:

Bestilling mellem kl. 07:00 og 10:30

Landmand/kunden ringer til kredsnummer eks. 3038 7001

1. Inseminør besvarer opkald

2. Inseminør er optaget. En stemme siger:
Nummeret er optaget du er nummer 1 i køen, tryk 1 for at blive viderestillet. 
Landmanden kan nu vente til det bliver hans tur eller,
han kan trykke 1 og der stilles videre til voicemail.                 

3. Inseminør er uden for dækning eller slukket.
Der stilles videre til voicemail.                                       
Din stemme i voicemail siger:
Du har ringet til Inseminør P.P. ved VikingDanmark.
Indtal dit navn, dit CHR nummer, din bestilling, dyrenummer,
der skal insemineres, samt evt. tyrevalg.
Start efter tonen tak.

Bestilling mellem kl. 10:31 og frem til kl. 06:59

Landmand/kunden ringer til kredsnummer eks. 3038 7001               

1. Inseminør besvarer opkald

2. Inseminør er optaget. En stemme siger:
Nummeret er optaget du er nummer 1 i køen, tryk 1 for at blive viderestillet.
Landmanden kan nu vente til det bliver hans tur eller,
han kan trykke 1 og der stilles videre til voicemail.

3. Inseminør er uden for dækning eller slukket.
Der stilles videre til voicemail.                                                  
Din stemme i voicemail siger:
Du har ringet til Inseminør P.P. ved VikingDanmark.
uden for vores telefontid.
Indtal dit navn, dit CHR nummer, din bestilling, dyrenummer,
der skal insemineres, samt evt. tyrevalg.
Start efter tonen tak.

Sidst opdateret 14/10 2009